miercuri, 30 septembrie 2009

Restaurantul Tokyo... ce budă!!

Aseară mă lovii pofta de sushi... nuş ce-am citit eu pe net dă sushi, dar nu mai puteam de pohtă...

Şi ce gând năstruşnic îmi vine mie... ia sa dau o fugă la Tokyo, e singurul loc dă sushi din Kolosvar, şi cum mai mâncasem la banda lor rulantă la Iulius, mi se păruse OK.

Zis şi făcut, ţuşti iute într-un taxi şi vîîîîîjjjj către restaurantul mai sus pomenit.

Intru, nimeni. I was like WTF???? Atmosferă de criptă, mic, claustrofob-like.

Apare tanti chelneriţa, într-un kimono, şlapi de plajă cu şosete albe şi un zâmbet tâmp pe figură. Zic vreau şi eu nişte California rolls la pachet, zice tanti sigur, luaţi loc şi vă servim.

Apare bucătarul (român desigur) şi se apucă de împachetat delicioasele mele roll-uri. Eu pun mâna pe un meniu să văd ce mai au. Mă uit la pret la CR - 20 roni. Hmmm parcă la mall erau 15 roni.... Nah e criză ce sa facem.

Pok termină ăla de împachetat, vine tanti să îmi puna cutiuţa la pachet şi să îmi aduca nota. Nota = 22 roni... probabil costă cutia şi sosul de soia aferent... îi las 25 roni că nu am mărunţi şi vaca nu se sinchiseşte să îmi aducă restul... În Dubai mi-aş fi luat de banii ăia 3 porţii gustoase...

Sushi să nu mai spun... fără icre de-alea portocalii pe deasupra, mici şi cu orez românesc, de l-am mâncat cu lingura, că cu beţele mi se împrăştia...

Sfatul meu: mergeţi la Kaufland, luaţi oleacă de surimi, un avocado şi un mango, sos de soia şi orez chinezesc şi faceţi-vă sushi singuri. În nici un caz să nu călcaţi pe la Tokyo :(

Un comentariu:

  1. Mai, cand o sa mai trec io prin Koloszvar, nu o sa ma duc acolo. Pana atunci, poate trece criza

    RăspundețiȘtergere